AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / VW / bedrijfswageninrichting voor VW T6

Terug naar onderwerpen

bedrijfswageninrichting voor VW T6
VW Multivan VI (SGF, SGM, SGN)

  • @user_721967 Dec 20, 2021
    Lid
    Hallo,
    Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben een conciërge en ik heb onlangs een VW-busje gekocht voor mijn werk.
    Het busje is echt geweldig, en ik vind het fijn om zoveel ruimte te hebben om mijn gereedschap in op te bergen.
    Ik heb echter vorige week op het werk een paar gereedschappen beschadigd omdat ik ze niet goed had opgeborgen.
    Om dit in de toekomst te voorkomen, heb ik een goed stellingsysteem of iets dergelijks nodig om mijn spullen op een gestructureerde en veilige manier in de bestelwagen op te bergen.
    Ik heb al gezocht op het internet en vond deze pagina: https://www.mysortimo.be/nl_BE/producten/bedrijfswageninrichting
    Ze hebben goede recensies, maar ik kan niet echt zeggen of ze goed zijn of niet. Hebben jullie ervaring met hen of met een ander bedrijf dat goede bedrijfswageninrichting aanbiedt?
    De prijs is voor mij niet zo belangrijk, maar het is wel belangrijk dat de kwaliteit goed is en dat ik het bedrijfswageninrichting meerdere jaren kan gebruiken.
    Als jullie aanbevelingen hebben, zou ik jullie erg dankbaar zijn
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    20.12.21

    Recentste antwoord

    20.12.21

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    284

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon