Terug naar onderwerpen

front subframe
MERCEDES-BENZ C-Klasse Sportcoupe (CL203)

  • MERCEDES-BENZ C-Klasse Sedan (W203) C 220 CDI (203.006)
    @user_1204967 Oct 23, 2022
    Lid
    hoe kan ik de carterpan demonteren van mijn sportcoupe c220 cdi bj 2005
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    23.10.22

    Recentste antwoord

    03.11.22

    Antwoorden

    5

    Weergaven

    258

  • MERCEDES-BENZ
    @ytamsma Oct 26, 2022
    Lid
    Om deze te demonteren, moet je de motor uithangen en het subframe laten zakken, ik heb dit werk aan mijn auto gedaan bij de service en ik raad het aan om bij de autoservice te laten doen.
    Antwoorden
  • MERCEDES-BENZ C-Klasse Sedan (W203) C 220 CDI (203.006)
    @user_1204967 Oct 26, 2022
    Lid
    beste 
    bedankt voor de reactie ik heb ondertussen gedaan wat u hebt gezegt motor omhoog en subframe laten zakken de oliepan is er zonder probleem verwijdert .Mss even uitleggen waarvoor ik de carter heb verwijderd ik krijg nl. de foutmelding dat de oliesensor mankeert ik heb de sensor vervangen en krijg de foutmelding weer terug ben naar een garage in de buurt geweest om de foutmelding op te sporen met obd . maar deze kan de foutmelding niet vinden maar de garagist zij me dat het kan zijn dat de oliezeef eens moest proper maken en daarom heb ik de oliecarter verwijderd maar alles was heel proper in het carter ook  de zeef .Wat ik ondervind is dat waneer ik mijn wagen warm rijd dan gaat de foutmelding meestal weg enkel waneer de motor koud is dan krijg ik altijd een foutmelding .Mag ik vragen of u hier iets van kent dank u 
    Antwoorden
    • MERCEDES-BENZ
      @ytamsma @user_1204967 Oct 27, 2022
      Lid
      hallo, het is echt moeilijk om nog iets anders aan te raden, misschien moet u de staat van de contacten en de connector controleren. Het is mogelijk dat er ergens een draad gebroken is of een contact in de connector geoxideerd is. Terwijl er een storing is, raad ik aan om de auto niet te gebruiken totdat deze is verholpen, omdat dit kan leiden tot duurdere autoreparaties.
      Antwoorden
    • MERCEDES-BENZ C-Klasse Sedan (W203) C 220 CDI (203.006)
      @user_1204967 @ytamsma Oct 28, 2022
      Lid
      bedankt voor de reactie
      gisteren ben ik naar een mercedes garage geweest men heeft de auto uitgelezen en de sensor geeft aan dat er maar 40mm olie inzit ipv 6,5liter maar er zit genoeg olie in de motor ,de garagist zij me dat het aleen de oliesensor is ofwel zoals u verteld de bekabeling ik heb een afspraak gemaakt maar dat kan pas op 14 nov. ik ga zelf de kabels eens nakijken en wie weet 
      Antwoorden
    • MERCEDES-BENZ
      @ytamsma @user_1204967 Nov 03, 2022
      Lid
      ja, er kunnen problemen met de bedrading gebeuren, dus dit is geen wonder.
      Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon