AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / PEUGEOT / vervanging van kachelkleppen van het kachelhuis bij een Peugeot 407 SW 1.6 HDI bouwjaar 2005 (gescheiden systeem)

Terug naar onderwerpen

vervanging van kachelkleppen van het kachelhuis bij een Peugeot 407 SW 1.6 HDI bouwjaar 2005 (gescheiden systeem)
PEUGEOT 407 SW (6E_)

  • PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110
    @user_313000 Apr 12, 2021
    Lid
    Mijn Peugeot 407 SW blaast enkel koude lucht. Ik kan dus geen warme lucht krijgen in de auto. Vermoedelijk heeft het te maken met de kleppen van het kachelhuis die niet meer opengaan. 
    Hiervoor zou het hele dashboard en stuur eruit moeten. Een reuzegroot karwei. Bestaat er een eenvoudiger oplossing. Ik heb ook een filmpje gezien waarbij men het handschoenkastje verwijderd en dan een stuk eruit snijdt om zo bij de kleppen te kunnen. Bestaan er ook nog andere manieren?
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    12.04.21

    Recentste antwoord

    13.04.21

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    582

  • @Habneseem Apr 13, 2021
    Lid
    De kachelradiator zelf kan ook verstopt zijn, hij zal ook koude lucht blasten. Hoe lang hebt u het interieurfilter vervangen?
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon