AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / CITROËN / Reservoir stuurhuisbekrachtiging

Terug naar onderwerpen

Reservoir stuurhuisbekrachtiging
CITROËN BERLINGO Bestelwagen (B9)

  • @user_1441591 Mar 04, 2023
    Lid
    Beste, 
    Vandaag begon mijn auto hevig te trillen bij het naar links of rechts afdraaien. Wetende ik die dag onderhoud heb laten doen en naar keuring ben geweest en goed gekeurd ben. Nu achteraf ben ik een kilometer verder op nog gestopt bij een shoppingpark. Neem van garage tot Shopping 6km rijden.
    Bij het vertrekken aan shoppingpark deed mijn auto plots raar bij het links en rechts afdraaien. Ik dacht is wel straf net van de garage en er scheelt iets met de auto. Naar huis rijden werd enkel erger eerst 1 kant iets later bij beide kanten afdraaien. 
    Thuis wiel er eens afgehaald gevoeld stuurhuis nog wel vast hing. Rubbers waren ook nog goed. Naar het reservoir gaan kijken. Toen ik de dop er wou afhalen vond ik deze er vrij los opstaan geen moeite of kracht nodig om deze er van af te draaien was er maar half opgedraaid, kan het zijn dat deze zo lucht heeft aangezogen in mijn stuurhuis? Ik heb de dop er afgehaald en dan paar keer links en rechts gedraaid. Vervolgens test rit gedaan en het was over mss nog een heel klein tikkeltje dat ik merk (kan ook tussen mijn oren zitten) 
    Nu zou dit het probleem kunnen geweest zijn? Kan dat die daar zo lucht tot in het stuurhuis in zuigt? 
    Mvg 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    04.03.23

    Recentste antwoord

    04.03.23

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    324

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon