AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / HYUNDAI / Uitval auto Hyundai I20

Terug naar onderwerpen

Uitval auto Hyundai I20
HYUNDAI

  • @user_2109822 Dec 30, 2023
    Lid

    De afgelopen dagen een complete uitval van mijn Hyundai i20 meegemaakt. Het ontstond  een keer midden op autosnelweg en een keer op gewone straat. Eénmaal op de autosnelweg toen ik wilde inhalen en even groot licht opzette. De andere maal bij aanschuiven in kleine file.  Het kwam bij mij over alsof er een electronica
    probleem was waardoor de auto in een soort beveiligingstoestand belandde. Op de autosnelweg duurde dit een seconde waarbij alle lichten op het dashboard branden en toen kon ik verder rijden (de auto verminderde dus in snelheid maar herpakte zich na een seconde) Op de gewone straat ook opnieuw alle lichten op dashboard aan maar de auto
    deed helemaal niets meer. Na ongeveer 30 sec tot een minuut sleutel af en terug opzetten startte
    de motor toch weer en bleek er niets aan de hand. Zit er op een Hyundai I20 bouwjaar 2013 een soort beveiligingsset die op een zeker moment geactiveerd wordt bij een bepaalde zoals hierboven beschreven situatie ? Op is er iets anders aan de hand ? 

    Na beide keren mijn weg verder gezet, alle lichten uit op dashboard en geen verdere problemen ondervonden (auto reed zoals anders) 


    Antwoorden

    Aangemaakt op

    30.12.23

    Recentste antwoord

    30.12.23

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    96

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon