Terug naar onderwerpen
Andere HYUNDAI-onderwerpen die u mogelijkerwijs interesseren
Terracan motor schudden, reactie op gaspedaal
HYUNDAI TERRACAN (HP)
2
295
29.05.23
Gepiep Turbo af en toe (komt op en zo terug weg)
HYUNDAI H-1 Travel (TQ) (02.2008 - ...)
2
70
30.09.24
ERG klep
HYUNDAI Santa Fé III (DM)
1
353
28.09.21
Vermogenverlies
HYUNDAI
1
336
19.10.22
Af en toe rammelend geluid: uitlaat? motor?
HYUNDAI i30 III Station Wagon (PDE) (03.2017 - ...)
1
131
31.07.24
Verfnummer
HYUNDAI
1
48
05.06.25
Is het al tijd om onderdelen te vervangen? In onze app vind je nog betere aanbiedingen.

SCAN MIJ
De afgelopen dagen een complete uitval van mijn Hyundai i20 meegemaakt. Het ontstond een keer midden op autosnelweg en een keer op gewone straat. Eénmaal op de autosnelweg toen ik wilde inhalen en even groot licht opzette. De andere maal bij aanschuiven in kleine file. Het kwam bij mij over alsof er een electronica
probleem was waardoor de auto in een soort beveiligingstoestand belandde. Op de autosnelweg duurde dit een seconde waarbij alle lichten op het dashboard branden en toen kon ik verder rijden (de auto verminderde dus in snelheid maar herpakte zich na een seconde) Op de gewone straat ook opnieuw alle lichten op dashboard aan maar de auto
deed helemaal niets meer. Na ongeveer 30 sec tot een minuut sleutel af en terug opzetten startte
de motor toch weer en bleek er niets aan de hand. Zit er op een Hyundai I20 bouwjaar 2013 een soort beveiligingsset die op een zeker moment geactiveerd wordt bij een bepaalde zoals hierboven beschreven situatie ? Op is er iets anders aan de hand ?
Na beide keren mijn weg verder gezet, alle lichten uit op dashboard en geen verdere problemen ondervonden (auto reed zoals anders)